Strategic workforce partners
Sherpa5.jpg

Team

De gids naar resultaat

 
 

Strategic workforce partners

DividerStripe.jpg
 

Het team van Aeffect zet zich elke dag in als betrokken dienstverlener voor bedrijven die de top willen bereiken. In gelijkwaardige samenwerkingen proberen we, op basis van vertrouwen, bedrijven te helpen afstemming tussen strategie en bezetting te verwezenlijken.

Hierbij leunt Aeffect nooit op databases maar zijn we continue scherp en gericht op het bieden van maatwerk. Ons team bestaat uit ervaren en kleurrijke professionals die, net als in de rol van een sherpa, nauwkeurig scenario’s in kaart brengen en altijd oplossingsgericht zijn. Allen met verschillende expertises zodat we een volledige dienstverlening kunnen bieden en allen met dezelfde intrinsieke en bevlogen motivatie om tot de kern van een opdracht te komen.

 
 
Untitled-1.png
 

Hans Plesman


"Hans bedient zijn klanten met veel volharding en souplesse. Het is vanaf het eerste moment duidelijk dat hij ervoor gaat zonder dat het ooit krampachtig wordt. Het is dan ook niet vreemd dat hij over een enorm netwerk beschikt dat ook snel tot zijn beschikking kan staan. Hij bouwt relaties en weet mensen aan hem en aan elkaar te binden. De meeste van zijn contacten zullen een glimlach op hun gezicht krijgen als ze aan hem denken. Een ondernemende dienstverlener die zijn creativiteit volop ter beschikking van zijn klant stelt."


"Een gedreven en energierijke persoon die aan de ene kant de bevlogenheid en het vermogen bezit om te enthousiasmeren, te overtuigen en te verbinden, anderzijds is hij een persoon die je op zichzelf moet laten. Dat is Hans. Hij is fanatiek in het realiseren van resultaten voor klant en kandidaat en zal er alles aan doen om zijn reputatie in de markt als betrokken partij hoog te houden. Hij is creatief, communicatief sterk, Constant bezig, altijd op zoek naar beter en daarin nooit tevreden. Always happy, never satisfied. Soms ook vermoeiend. Zijn lijfspreuk is treffend: “ Als je denkt dat je er bent, dan ben je er geweest”, oftewel “stay hungry”. Dit typeert Hans wel. Haal je Hans binnen als business partner, dan haal je een dienstbare, doch niet gedienstige dienstverlener binnen, die zaken zal benoemen, teneinde voor de driehoek (klant-kandidaat-Aeffect) een optimale situatie te bewerkstellingen. Hij gelooft er ook in dat een ieders ego nooit groter moet zijn dan dat geheel, of zoals hij dat zei: “Your ego shouldn’t be bigger than the brand."